Ca tot vorbim de francofonie: French Bakery a la Roumanie / produse excelente – servicii de 2 bani

Septembrie 29, 2006 la 1:26 pm | Postat in Ce m-a enervat azi | 4 comentarii

Bine, e adevarat ca m-a enervat acum 2 zile, dar n-am avut timp sa scriu.

27 septembrie, ziua mea.

Cu o zi inainte, ma duc la magazinul French Bakery din str. Franklin si ii intreb daca pot sa fac o comanda pentru a doua zi, sa o ridic la ora 8:30, ca sa ajung la birou in timp util pentru a le face o surpriza colegilor mei. Platesc avansul, ii rog sa-mi dea o chitanta stampilata care sa ateste ca am facut respectiva comanda – domnisoara foarte draguta imi promite ca maine la 8:30 pot sa trec sa le iau, gata ambalate intr-un pachet special.

Ajung pe la 9, doi baieti adormiti / plictisiti / je m’en fish-iti, se uita prin mine cand le arat chitanta cu comanda… Unul dintre ei se duce sa dea telefon (mie mi-este foarte clar ca pot sa uit de comanda mea) vine si imi spune ca poate pe la 10 sa fie gata (nici macar nu trimisesera comanda la laborator) – le spun suparata ca e ziua mea, ca voiam sa le fac o surpriza colegilor, ca ora 10 e prea tarziu si ca mai mult m-au incurcat. Pe ei ii doar fix undeva, ma privesc cu ochi tampi si am senzatia ca vorbesc cu un perete.

Or fi produsele French Bakery bune, dar serviciile sunt chiar de 2 bani. Le doresc „concurenta placuta”!

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. la multi ani, aura!

    si bine te-am gasit online😉

  2. Cu ceva intarziere, La Multi Ani! si de la mine. By the way, suntem amandoi din aceeasi zi🙂

  3. Imi e rusine de mine ca am uitat. Am lucrat ceva timp impreuna. LA MULTI, MULTI ANI! Te-as suna, dar e tarziu. Poate maine!🙂

    Cei de la FB chiar sunt idioti rau. Si pe mine m-au dezamagit. Pacat de bunatatile alea.

  4. Sper că ai anunţat managerul că tocmai au pierdut un client din cauza incompetenţei.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

