editia americana a revistei FHM – inchisa

Decembrie 14, 2006 la 10:58 am | Postat in online media | 3 comentarii

Emap, publisher-ul revistei FHM, a anuntat inchiderea editiei americane, in concordanta cu strategia grupului de a-si concentra resursele in zona new media si datorita conditiilor dificile de piata din Statele Unite. Site-ul bineinteles, va ramine.

In timp ce editia engleza continua sa fie nr. 1 in tara de origine (Marea Britanie), in SUA conceptul englez nu a reusit in 6 ani de la lansare, sa depaseasca vanzarile si popularitatea Maxim.

http://www.radaronline.com/exclusives/2006/12/fhm-bottoms-out.php

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Se face mare caz de stirea asta, in presa din Romania. Vad ca multi s-au repezit sa o puna pe blog-uri de parca ar fi un fel de cruce a brandului.
    Nimic mai fals si voi explica de ce (iar tu, Aurica, stii foarte bine situatia):
    FHM US a aparut in State acum 6 ani, pe o piata pe care Maxim era lider detasat de mai multa vreme. A fost de la inceput o incercare, iar redactorul sef a fost initial cel care ridicase FHM UK la rangul de numero 1 in Insula (a se citi 1 milion de copii vindute). FHM US nu a reusit din mai multe motive, printre ele fiind acelea ca piata americana era foarte greu de cucerit si, poate mai important ca orice: editia americana era, surprinzator, foarte slaba.
    In aceste conditii, a rezistat chiar prea mult.
    Asta nu inseamna insa ca brandul FHM e in cadere. In UK, cu toate ca vinzarile au scazul in ultimii ani undeva spre 600.000 copii lunar, revista e de departe lider, principalii concurenti la un loc nereusind sa vinda atit (Maxim, de exemplu, ajunge undeva la 30-40.000 copii vindute). La fel stau lucrurile cu marea majoritate a celor peste 30 de editii internationale. (www.fhm-international.com).
    In conditiile in care la nivel mondial piata de „magazines” e in cadere, FHM s-a orientat in mod spectaculos catre zona on-line si mobile (pentru cine doreste, sa incerce FHM TV sau contentul pentru PSP), profitul care rezulta de aici fiind de-a dreptul fabulos.
    Aceasta e tendinta, spre asta ne vom indrepta si noi, important e sa intelegem asta: pustii nu mai citesc ci stau pe net si cu mobilul la nas. Ofera-le ceva „acolo” si vei cistiga!

  2. Hello Eddie!
    (Eduard Tone, redactor sef FHM editia romana)

    Intr-adevar, piata publicatiilor tiparite e in cadere pentru ca internetul si comunicatiile mobile au schimbat radical modul de „livrare” al informatiei.
    Publicatiile tiparite sunt astazi in postura de a-si regandi felul de creatie si distributie al informatiei, precum si canalele prin care interactioneaza cu publicul lor.
    FHM a facut o miscare buna in SUA inchizand total editia tiparita si concentrandu-se doar pe site. Cred ca sunt printre primii care au inteles ca printul va deveni un ajutor al online-ului si nu invers.
    Btw Eddie, pe cand o relansare a http://www.fhm.ro si la noi?

  3. Ca sa-ti raspund la intrebarea legata de http://www.fhm.ro... avem un digital publisher care se ocupa de asta, cu siguranta va veni si acel moment dar deocamdata… nu vrei sa ma-ntrebi despre vremea de la Londra?


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: