5 secrete

Ianuarie 19, 2007 la 1:33 am | Postat in Cool Online, glimpse of real life, personale | 2 comentarii

Carmen Holotescu ma provoaca cu leapsha celor 5 secrete despre subsemnata.

Pe scurt:

1.sunt o persoana extrem de curioasa.
Trebuie sa stiu, sa aflu, sa inteleg. Mi-au aprins intotdeauna imaginatia povestile despre comori ascunse, usi secrete, descoperiri senzationale.
In copilarie, imi terorizam sora mai mare, controland-o tot timpul prin dulapuri si sertare. La un moment dat, disperata, si-a inchis toate obiectele de interes, intr-un dulap cu cheie. Am reusit sa memorez forma cheii, iar a doua zi am muncit ore bune sa pilesc o alta cheie dupa forma dorita. Evrika! A functionat perfect timp de 6 luni, pina cand mi-a fost descoperita infamia.

2.visez cu regularitate ca se apropie bacalaureatul si n-am invatat nimic la matematica.
La naiba, chestia asta ma va urmari toata viata. E drept ca in clasa a 12, aveam 4 corijente la materii importante (deh, liceu de informatica, elevi de elita iar eu – oaia neagra) iar profesoara de matematica ma ameninta ca nu imi da cei doi de 9 de care aveam disperata nevoie, pentru a intra in bac’ si a da examen la facultate (la filologie, caci n-am inteles niciodata ce e aia o integrala si cum poate un numar sa tinda la infinit).

3. Iubesc animalele si in mod special cainii si delfinii.
Daca pe cei dintai am ocazia sa-i am prin preajma destul de des… cu delfinii e mai greu. Imi doresc sa locuiesc intr-o casa pe malul marii, intr-un loc unde nu e niciodata iarna, si unde sa pot innota cu delfinii in fiecare zi.

4. Imi place sa maninc.
Alimente simple, combinate/gatite cu rafinament. Masa trebuie sa fie un spectacol, atat ca prezentare cat si ca textura, aroma si calitatea ingredientelor.
Cineva drag mie m-a invatat gustul parmezanului cu vin rosu sec, si dependenta de uleiul de masline.

5. As fi vrut sa ma nasc mai tarziu.
Sper ca pina mor sa ajung macar o data in spatiu, sa intalnesc un extraterestru si in loc de laptop, telefon si alte gadget-uri, sa imi pun un cip direct in cap. Daca se face vreun experiment de genul asta, ma ofer cobai (I’m crazy, stiu).

Dau mai departe la eddie, vivi, elena, ovidiu si ma risc si la zoso (ca mi-e drag). Na!

 

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. liceul de informatica din brasov zici…

  2. […] Aura m-a adaugat in lista celor de la care dorea sa afle 5 secrete hmmm… am atat de multe secrete […]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

