PR in SecondLife

Ianuarie 29, 2007 la 11:01 pm | Postat in Cool Online, SecondLife | Lasă un comentariu

In weekend am testat cum sa faci un eveniment de succes in SecondLife. Impreuna cu amicul Wilde, am pus la cale un set de petreceri, cu cateva scopuri bine definite:

1. sa aducem cat mai multi vizitatori in club

2. sa crestem numarul de useri care asculta muzica live, transmisa de Wilde cu un program de voice and music streaming.

Implicit, sa marim traficul in locatie si numarul de membrii ai clubului.

Ce am facut?

– am postat free advertisments in categoria Events – Nightlife/Entertainment si Live Music.

– Fiindca Wilde e olandez si transmite de acasa, petrecerile au purtat numele „Amsterdam live beats”

– am impartit invitatii in zonele de interes (inclusiv in simul Amsterdam) , am trimis Group IMs membrilor clubului si ne-am invitat toti prietenii la petrecere.

– am pus la cale 2 concursuri inedite, unice in SL (cel putin pina acum): Sari in Frigider si Asculta Live Cuvintul Magic – care ne-au crescut brusc traficul si ne-au ajutat sa atingem numarul maxim de ascultatori live.

– timp de 2 ore am mixat muzica cu voce si mesaje text, am dat gratis diverse obiecte cu scripturi funny, si am lansat un concurs la fiecare 10 minute.

Ce am invatat?

– comunicarea este foarte importanta, utilizatorii vor sa se simta speciali pentru ca au ales sa vina la petrecerea ta si laudati pentru avatarul care ii reprezinta.

– utilizatorul mediu sta in SecondLife in principal ca sa se distreze. L-ai facut sa rada, l-ai castigat.

– orice obiect oferit gratuit e un tool de fidelizare, cat timp primitorul il considera suficient de amuzant sau util.

– sa fi gazda unui eveniment in SL, e foarte obositor🙂

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

