Cum am lansat Neogen in SecondLife?

Martie 8, 2007 la 11:51 am | Postat in Cool Online, online media, SecondLife | 4 comentarii

Postul anterior se dorea a fi un teaser, proiectul era deja gata si voiam sa testez asteptarile publicului😉

Dezvoltarea proiectului mi-a luat cam o saptamina de lucrat seara si in weekend, si un buget relativ mic. In plus, m-a ajutat sa-mi dezvolt abilitatile de constructor si Project_developer in SecondLife.

Le multumesc lui Xilium Calamari si Beer Daily pentru suportul lor🙂

Ce am facut?

– am inchiriat o bucata de plaja pe malul oceanului, intr-un sim cu trafic maricel

– Beer Daily m-am convins sa realizez eu constructia cladirii („it’s easy Lara, just start with the floor„) si m-a invatat cateva trucuri de baza pentru „object building”

– am mobilat si decorat spatiul cu piese de mobilier, gadget-uri si panouri interactive despre serviciile Neogen. O parte din obiecte le-am cumparat, dar marea majoritate au fost create sau le aveam deja prin inventory. Xili a contribuit si el cu sugestii de design si ceva obiecte de decor

– am editat setarile fizice ale avatarului Kalin KuhnCEO Neogen in SecondLife, sa semene oarecum cu cel din real life, si i-am facut un tricou cu logo-ul Neogen

– in final, am infipt cu mandrie steagul Romaniei in nisipul de pe plaja (dupa ce m-am muncit vreo ora sa-i realizez textura flexibila)

Ce am invatat?

– odata intelese principiile de baza, constructia de obiecte 3D in SecondLife este super usoara. Ba chiar addictive

– nu e suficient sa stii cum sa construiesti, dar si ce vrei sa construiesti. Planificarea are rolul ei, dar imaginatia e obligatorie

– ca si in real world, nu exista o singura cale pentru a obtine un rezultat. Poti plati/cumpara tot ce ai nevoie pentru a finaliza un proiect foarte repede, sau poti invata gratis cum sa-ti construiesti singur obiectele respective

– nu exista „nu pot” – exista doar „nu vreau”

Sediul Neogen din SecondLife poate fi vizitat urmand acest SLurl sau cautand in harta din interfata SL regiunea Plush Zeta (37, 44, 22)

Daca doriti sa realizati un proiect in SecondLife, puteti sa ma contactati la aura.tatu@gmail.com sau in-world, avatarul LaraCroft Akula

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. He he, tot am nimerit-o eu cat de cat cu firma de advertising😛 Primesc premiu?

  2. Spuneai ca ai inchiriat bucata de plaja. Cat te-a costat? Nu era mai avantajos sa cumperi pamantul? Nu mi-ar ajunge cei 500 de metri patrati pe care mi i-ar da daca imi fac un cont premium? Mie mi se pare ca se cheltuiesc totusi destui bani pentru orice prostie…

  3. Impresionant! Felicitarile mele si…la mai mare🙂

  4. […] ma gandesc sa fac si eu un “stand” “SLotoProno”. poate ma ajuta si pe mine aura tatu […]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

