Banii se muta pe net

Martie 28, 2007 la 10:30 pm | Postat in advertising online, Management, online media | Lasă un comentariu

In Marea Britanie, bugetele cheltuite pe publicitatea online au depasit presa scrisa, pentru prima data, in anul 2006, conform datelor publicate azi de IAB.

Volumele de publicitate au crescut cu 41%, urcand mediul online pe locul 2 dupa TV. Raportul, realizat de World Advertising Research Centre si PricewaterhouseCoopers, arata ca Marea Britanie este pe locul intai in lume, cu mai mult de 11% din piata de publicitate alocata mediului online. Media celorlalte tari este de 5.8%.

*

Jack Kliger Presedinte & CEO Hachette Filipacchi Media U.S declara intr-un interviu in The Wall Street Journal ca „a transformat ELLEgirl si editia tiparita a revistei Premiere – in publicatii exclusiv online. Ambele decizii reflecta trendul industriei: paginile de publicitate in Premiere au scazut cu 25% in 2006, conform datelor Publishers Information Bureau. Chiar daca pentru ELLEgirl incasarile din publicitate erau mai robuste, viitorul publicatiei nu era prea roz, stiut fiind ca publicul adolescent al revistei se isi ia mare parte din informatii prin intermediul computerului si telefonului mobil.”

*

Publisherul Meredith Corp. a spus joi, ca va inchide editia tiparita a revistei Child si va mentine titlul doar ca produs online.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: