Romani activi in Second Life – suntem pe locul 23

Iunie 25, 2007 la 9:24 pm | Postat in jocuri, lumi virtuale, second life, SecondLife | 11 comentarii

Statisticile lunii mai ne arata clasamentul tarilor dupa numarul avatarurilor active – unde Romania se claseaza pe un onorabil loc 23 – cu 2393 de conturi active.

Procentul aproape s-a dublat fata de luna ianuarie – de la 0,20% la 0,47% in doar 4 luni.

Nici din punctul de vedere al orelor petrecute in lumea virtuala nu stam rau: locul 29 – cu un total de 36.030 ore insumate in decursul lunii mai.

usersbycountry1.jpg

11 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] Aura Tatu ne dă un update interesant despre numărul de români cu avatar activ din SL – aproape 2500. Ceva păreri cam când credeţi (nr de useri) că o să devină interesant SL pentru marketerii FMCG şi o să vedem prima campanie românească? […]

  2. va rog sa-mi spuneti la inscriere ce trebuie sa scriu la ” Promotion code (optional)” ca nu reusesc sa mcontinui inscrierea, multumesc anticipat !

  3. pai daca e optional inseamna ca nu trebuie sa scrieti nimic. Ar trebui sa mearga inscrierea.

    • te rog frumos daca vrei poti intra oe id meu sa ma ajuti sami fac si eu un cont pe Second Life ………… ms anticipat … blackusher_blackusher este id meu te roggggggg ajuta-ma si pe mn😦

  4. Imi trebuie NVidia GeForce 6600. iar eu am NVidia GeForce 5200 FX.Pot face ceva ca sa-l joc si cu NVidia GeForce 5200 FX?

  5. Locul 23 mie-mi pare cam la coada , dupa toata lista aia cu clasamentul tarilor …

  6. Buna! Eu cred ca sunt mult mai multi romani , sunt multi in strainatae care au conturi deschise in SL…

  7. trebuie sa platim ceva in acest secont life

  8. e super second life dar sa aveti grija creaza depandenta . aici puteti cunoaste oameni va puteti face prieteni dar cu car poate nu va veti intilni niciodata

  9. ma jucam si eu inainte… acum mi-a revenit cheful🙂

  10. frati si surate !!!! cum fac si eu sa.mi mearga jocul ca.mi da intr.una eroare…nu ma pot conecta:((:((


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

