Manpower si CareerBuilder in Second Life

Iulie 27, 2007 la 12:14 am | Postat in lumi virtuale, second life, SecondLife | 1 comentariu

Ca tot vorbeam mai devreme despre facilitatile platformei, doua dintre cele mai cunoscute site-uri de recrutare isi anunta aproape simultan intrarea in lumea virtuala.

Strategia CareerBuilder.com este de a plasa 50 de ATM-uri cu informatii despre joburi, in diverse zone de interes si folosirea unei echipe de promoteri care va imparti materiale promotionale in-world. Locatia nu este impresionanta – sunt inca multe semne cu „in constructie”, insa acccentul e pus pe extinderea retelei de ATM-uri care in acest moment ofera atat joburi in-world (computer techs, karate demonstrator, street musician si chiar window washer) cat si link-uri la joburile de pe site.

„The media has focused a lot of attention on the fact that SL seems to be fertile ground for recruiting employees because of the very nature of the residents…forward-thinking, early adopters, and tech-savvy,” spune Joni West, presedintele This Second Marketing LLC, compania angajata de CareerBuilder.com pentru lansarea proiectului.

careerbuilder_003.jpg careerbuilder_002.jpg

Pe de alta parte, Manpower s-a lansat cu un eveniment virtual live, un forum la care s-au discutat aspecte ale recrutarii in lumile virtuale, de la cautarea de joburi pina la colaborarea virtuala si reguli culturale. Spatiul Manpower din SecondLife este mult mai elaborat, exista cel putin un reprezentant al companiei care asigura asistenta 24/7 iar locatia abunda de informatii utile pentru candidatii nou veniti in SL. N-am vazut insa o lista de joburi disponibile in-world. In schimb, site-ul are o sectiune speciala dedicata proiectului.

manpower_003.jpg manpower_002.jpg manpower_001.jpg

Doua site-uri de recrutare, doua strategii diferite. Care va avea mai mult succes?

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Corect. Ramane de vazut.

    Este foarte important cat vor ramane „in priza” privind initiativa lor. Daca nu vor alimenta permanent initiativa ea va muri de la sine.

    In principiu ambele initiative au puncte forte si puncte slabe.

    CareerBuilder.com face foarte bine ca ofera informatii despre joburile in-world (alaturi de joburile nelegate de SL).
    Din pacate face greseala de a considera si propaga ideea ca „street musician”, „window washer” si in general campingul (cand pur si simplu te postezi undeva s primesti bani doar pt. prezenta care conteaza la trafic) se pot incadra in categoria „joburi”.
    Acest lucru cred ca ii va dezorienta putin pe cei care cauta joburi adevarate in SL.

    Apoi Manpower face ceva ce este esential pt. o prezenta in SL.. Asistenta online.
    SL este un mediu care se bazeaza pe comunicare si interactiune. Daca nu oferi cel putin aceste 2 lucruri … nicio locatie nu va avea succes.

    In ambele cazuri sunt necesare evenimente periodice care sa adune publicul target in jurul brandului si al serviciilor oferite.
    De ex. un interviu initial online.

    Considerand doar ce au anuntat deja si in conditile in care nu se organizeaza evenimente periodice (nu am informatii) ambele initiaive vor fi mediocre dpdv al rezultatelor.


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: