Revistele trebuie sa fie ca ciocolata…

August 21, 2007 la 1:50 pm | Postat in Management, online media | 2 comentarii

… adica „addictive” ca sa supravietuiasca internetului, spune „Mr. Magazine” adica Dr. Samir Husni – cea mai recunoscuta voce a jurnalismului de reviste din SUA.

L-am cunoscut pe „Mr. Magazine” la un seminar organizat de Sanoma in Europa si m-a impresionat pasiunea cu care iubeste revistele. Doctor in jurnalism si seful catedrei de jurnalism al universitatii din Mississippi, Dr. Husni poseda o colectie impresionanta de reviste (peste 24,000) si cand nu sta in birou citind reviste, e la chiosc – cumparind reviste!

Sintetic, „Mr. Magazine” spune ca „in momentul in care faci o pasiune pentru ciocolata, vrei mereu sa maninci ciocolata. Revistele trebuie sa creeze acel tip de dependenta.”

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] in Finlanda, Estonia, Franta, Germania, Japonia si USA – aici – de savurat [la aura tatu] ce zice “Mr. Magazine” dr. samir husni – cea mai influenta voce a jurnalismului de reviste din […]

  2. […] Samir Husni aka Mr. Magazine spune: “The industry has entered a dark tunnel. The only thing they can see is the train coming.” […]


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: