Rezultatele campaniei Coke VirtualThirst in SecondLife

August 28, 2007 la 6:05 pm | Postat in jocuri, lumi virtuale, online marketing, second life, SecondLife | Lasă un comentariu

Acum ceva timp, Alin mi-a semnalat un articol din Wired Magazine despre milioanele de dolari cheltuite in desertul SecondLife. Printre brandurile descrise ca fiind perdante in „desertul” virtual se numara si Coke cu campania VirtualThirst. Am scris aici parerea mea despre ce inseamna marketingul in lumile virtuale si am descris cateva actiuni ale unor branduri cunoscute, printre care si Coke cu VirtualThirst.

Iata parerea lui Mike Donnelly, Director of Global Interactive Marketing la Coke despre campania din Second Life:

si rezultatele campaniei alaturi de mith-busting answers la afirmatiile din articolul Wired aici

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: