Ai clipit, ai pierdut

Septembrie 10, 2007 la 9:18 pm | Postat in advertising online, Cool Online, jocuri, online marketing | Lasă un comentariu

Un alt adver-game legat de sport, de data asta din Anglia.

O2 comunica sponsorizarea echipei nationale de rugby la viitoarele campionate mondiale. Utilizatorul joaca impotriva unui membru al echipei de rugby (la alegere din 3 optiuni) si trebuie sa il priveasca in ochi, prin intermediul webcam-ului, cat mai mult posibil.

Jocul se termina in momentul in care ai clipit, comunica timpul obtinut si ofera posibilitatea de intra fie in galeria castigatorilor, fie in cea a looserilor. Foarte amuzant!

youblink.jpg

BLOGVERTISING______________________________________________________

Link-ul zilei: cuptor cu microunde

sposorizat de Marketonline.ro, intr-o campanie derulata de 51 de bloguri din Romania
___________________________________________________________________

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: