Rixos Hotels – replica in Second Life

Septembrie 21, 2007 la 10:26 am | Postat in internet 3D, lumi virtuale, online marketing, second life, SecondLife | 1 comentariu

Lantul de hoteluri de lux Rixos de pe coasta mediteraneana a Turciei are o replica in SecondLife. I-am facut o vizita si mi-a placut modul in care au pus in practica conceptul:

Constructie creativa, replica Hotelului Rixos Premium Belek, cu toate facilitatile incluse: camere si apartamente, piscine, sauna, cinema, bar, sala de ceremonii, gradina, plaja.

rixos-pools.jpg rixos-gardens.jpg

Interactivitate: am stat de vorba cu receptionerul pina a aparut directorul de dezvoltare. Cu el am facut turul hotelului si am stat de vorba despre proiect. Am aflat ca inchiriaza camerele virtuale si ca in momentul acela erau toate ocupate. Mai aveau doar un apartament, la pretul de 400L$ pe noapte!

– De ce as inchiria o camera de hotel in SL?, l-am intrebat, ca doar nu au nevoie avatarurile sa doarma…

Dar pot sa faca altceva, mi-a zambit el, paturile noastre sunt dotate cu SexGen (SexGen e un dispozitiv cu animatii sexuale, destul de scump). In plus, clientii din SL beneficiaza de discounturi la hotelurile reale si aici au ocazia de a experimenta luxul Rixos.

rixos-reception.jpg rixos-spa.jpg rixos-room.jpg

Desi castigurile nu le acopera costurile, replica din SecondLife ii ajuta sa-si promoveze lantul de hoteluri catre o comunitate internationala. Adaptat corect si cu umor la mediul SL, hotelul virtual adauga un plus de inovatie brandului Rixos. Din cate stiu, este cel de-al 3-lea lant hotelier in lumea virtuala, dupa StarwoodHotels si Crowne Plaza.

BLOGVERTISING______________________________________________________

Cumpar online este link-ul zilei din campania sponsorizata de Marketonline.ro ___________________________________________________________________

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. i must say . its the best way to do the marketing on web!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

