Dove, marketing si responsabilitate sociala

Octombrie 2, 2007 la 11:38 am | Postat in advertising online, online marketing | Lasă un comentariu

Dupa succesul viralului Dove Evolution, parte din campania Dove pentru frumusetea adevarata, iata acum continuarea: Onslaught. Filmul atrage atentia asupra impactului pe care il au imaginile „perfectiunii feminine” asupra tinerelor si este perfect integrat cu programul Self Esteem Workshop adresat profesorilor si parintilor din UK. Campania a fost realizata de Ogilvy.

Mi-ar placea sa o vad promovata si in Romania, avem prea multe fetite care nu viseaza altceva decat modelling, si ma ingrijoreaza si mai mult parintii care le incurajeaza.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: