Divertisment in spatiul virtual. Nu e joc, nu e Tv, este…

Octombrie 11, 2007 la 10:20 pm | Postat in advertising online, internet 3D, jocuri, lumi virtuale, Management, online marketing, online media | Lasă un comentariu

With the advent of virtual worlds television networks, individual channels and individual shows can now create interactive versions of their franchises and engage fans directly, immersing them into the environment. Find out how to successfully extend a television brand, including measuring audience participation and extending the advertising business model. Speakers will discuss activities on multiple virtual worlds platforms.
Blake Lewin, Vice President Product Development, Turner Broadcasting Inc.
Daniel Schiappa, General Manager, Strategy Entertainment and Devices Division,
Microsoft Corporation

Reuben Steiger, CEO, Millions of Us
Sibley Verbeck, CEO, The Electric Sheep Company
Jerry Paffendorf, CEO, Wello Horld (moderator)

Ce au in comun televiziunea si lumile virtuale? Amindoua sunt forme de divertisment. Diferenta dintre ele este gradul de implicare al utilizatorului – in cazul televiziunii spectatorul este pasiv, in timp ce in lumea virtuala utilizatorul devine arhitectul propriei distractii. In final, sa spunem adevarul, nu ne dorim altceva decat sa ne distram cat mai bine.

CSI (Crime Scene Investigation) este unul dintre cele mai vizionate seriale TV din SUA. Producatorii vor lansa la sfarsitul lui Octombrie si o versiune interactiva in Second Life. Rezidentii vor avea posibilitatea sa urmareasca si sa descopere „criminalul” fiecarui episod, cautand indiciile in lumea virtuala. La sfarsit, cel mai bun „detectiv” va fi premiat cu 10.000 $.

Este un exemplu excelent de cross-promotion intre doua medii complementare. GossipGirl, the L World, Isola dei Famosi – sunt alte emisiuni TV care folosesc platformele virtuale pentru fidelizarea publicului lor.

Avantaje TV + lume virtuala:

– crearea unei comunitati online, direct interesata de subiectul emisiunii TV

– participarea activa a publicului, individul devine din spectator – actor

interactiunea si comunicarea intre membrii comunitatii

fidelizarea

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: