Interfata „hands-free” pentru Second Life

Octombrie 17, 2007 la 10:30 am | Postat in avatar, internet 3D, jocuri, lumi virtuale, second life | 1 comentariu

Cercetatorii japonezi de la Biomedical Engineering Laboratory al Keio University din Japonia au dezvoltat o interfata creier-computer care permite utilizatorilor sa controleze avatarul din Second Life, fara sa miste un deget.

Aparatul este de fapt o cascheta care contine electrozi ce monitorizeaza activitatea la nivelul cortexului, in zona care controleaza miscarile corpului. Tot ce trebuie sa faca userul pentru a controla avatarul este sa-si imagineze ca executa miscarile respective. (Un pas mai aproape de visul meu: sa-mi pun un chip direct in cap)

Clipul de mai jos arata cum functioneaza aplicatia.

via Boingboing si NWN

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sceptic – nici nu merge bine interfata vocala si au si inceput fanteziile. Hai sa ne gandim bine cat de mare este nebunia asta. Noi nu avem inca un translator bun romana-engleza nu mai zic de analiza de voce. Eu unul as fi multumit sa nu se mai blocheze, sa mearga mai usor. Si apoi nici vocea nu are succes in second life, lumea nu prea o foloseste. Abia am gasit pe cineva sa-mi testez interfata vocala : (
    in SL sorinel allen


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

