Titanic, Orange, CSI, Nesquik, Fujitsu, Dilbert si CNN in Second Life

Noiembrie 9, 2007 la 7:39 pm | Postat in internet 3D, jocuri, lumi virtuale, online marketing, online media, second life, SecondLife | 2 comentarii

Second Life continua sa fie cel mai folosit spatiu pentru diverse initiative si branduri care doresc sa exploateze potentialul lumilor virtuale. Am facut un quick round-up al proiectelor lansate in ultima luna:

titanic.jpg Titanicul reconstruit in detaliu. Replica faimosului trans-oceanic merita vizitata macar pentru acuratetea designului si maretia constructiei. Inchiriaza spatii rezidentiale si comerciale, dar si zone de recreatie (sala de dans, punte, piscina etc) pentru evenimente romantice. Puteti vedea o prezentare video pe site-ul constructorului sau vizita nava direct in Second Life – SLurl.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

orange-1.jpg

orange-2.jpg

Ca sa nu ramina mai prejos decat alti operatori de telefonie mobila (Comcast, Vodafone, Telus, Telecom Italia) cu prezenta in Second Life, Orange a lansat Orange Island, un spatiu colaborativ complex, dedicat rezidentilor creativi.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Crime Scene Investigation (CSI NY) – unul din cele mai vizionate seriale ale CBS, foloseste Second Life pentru a-si crea propria retea sociala, organizand un „joc politist” in care rezidentii fac pe detectivii si trebuie sa descopere „criminalul”. Premiul cel mare? 100.000 $.

csi.jpg

Episodul televizat a incorporat secvente si trimiteri catre Second Life si a adus in lumea virtuala in jur de 100.000 useri noi. Este un exemplu excelent de marketing interactiv si cross-promotion intre doua canale media – televiziune si lume virtuala. Electric Sheep Company, dezvoltatorul proiectului, a realizat si o aplicatie – OnRez Viewer – ce permite accesul in SecondLife doar prin intermediul browserului.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

nesquick.jpg

Nesquik pare ca a gresit adresa, sau n-am inteles care e scopul parcului de skateboarding QuikSk8. Daca grupul tinta sunt copii, poate ar fi fost mai bine sa il realizeze in Whyville, Club Penguin sau Habbo, profilul utilizatorului SecondLife fiind mai degraba catre 30 ani, early adopter si tech savvy. Daca, in schimb, se adreseaza parintilor care cumpara produsul pentru copii lor, stategia unui parc de skateboarding nu mi se pare alegerea cea mai potrivita.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

fujitsu.jpgFujitsu a deschis 3 insule pentru evalua oportunitatile spatiului virtual, de la promovarea propriului brand pina la interactiunea cu consumatorii si gazduirea de proiecte experiment. Cele 3 insule sunt Fujitsu, cu informatii despre companie, istoric, servicii si activitati generice; Fujitsu 2, cu spatii de expozitie, atractii si proiecte colaborative si Fujitsu 3, pentru cercetarea colaborativa asupra functiilor creierului dezvoltata in colaborare cu Riken si Japan Shogi Association.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Scott Adams, autorul faimoaselor benzi desenate Dilbert, si-a promovat ultimul volum si in Second Life, organizand o intalnire cu fanii, la care acestia pot veni pe scena sa-l „ia la bataie” virtual. Kick me in the virtual nuts este invitatia lansata pe blogul oficial, iar mai jos un filmulet de la eveniment:

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

CNN isi extinde proiectul i-Report si in SecondLife. Practic, ne propune sa ne jucam de-a reporterii in lumea virtuala. Proiectul va coagula o echipa de rezidenti/jurnalisti amatori, echipati pentru a transmite stirile in timp real. Vizitatorii vor putea afla noutatile prin intermediul chioscurilor amplasate in diverse locatii din SL. Reteaua de reporteri amatori va functiona ca o scoala de jurnalism unde se vor organiza intalniri saptaminale conduse de reprezentanti ai CNN si unde jurnalisti de top cum ar fi Larry King, vor tine sesiuni de training pentru reporterii cu potential.

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. kalumea imagini, pana la urma CNN chiar si-a extins proiectul sau era doar o abureala?

  2. Ha ha ha, era absurd sa fie o „abureala”

    am pus niste poze aici:
    ireport

    si despre proiect uite un film pe youtube:


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: