Revistele in tunel

Decembrie 11, 2007 la 7:13 pm | Postat in advertising online, Management, online marketing, online media | 2 comentarii

Via MediaLifeMagazine, cateva predictii pentru anul 2008 in industria publishingului de reviste. Tiraje mai mici, editii print inchise, scaderi de bugete pentru paginile de publicitate.

Samir Husni aka Mr. Magazine spune: „The industry has entered a dark tunnel. The only thing they can see is the train coming.”

Vor creste insa publicatiile regionale si revistele de nisa, cu un public foarte bine definit. Internetul va fi tot mai mult integrat in procesul de publishing, iar publicitatea tinde sa fie vanduta la pachet (print+web). Este cu siguranta un moment de re-pozitionare a intregii industrii, iar cei care deja au inceput sa se adapteze, vor avea de castigat.

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. 🙂 toate astea in america. acelasi articol mai zice:
    – „We could also well see in 2008 some very interesting new print magazines launching.”
    – „We could well see really smart new launches coming from the big publishing houses as well.”

    Nu de alta, dar ma stii fan reviste. Si chiar si asa, pot sa vad ca publicatiile de business au o problema, ca si alte segmente, dar sunt si segmente in crestere. Asta mi spune mie ca e gresita sa generalizam.

  2. Asa este Theo. Articolul nu spune ca revistele n-au viitor – dar ca industria publishingului se afla intr-un moment de mari schimbari (da, la ei in america si foarte curind si in europa).
    Practic, articolul subliniaza niste trenduri generale pe care e posibil sa le vedem in 2008 – revistele de interes general in scadere, cele de nisa in crestere; publicatii regionale care vor „eroda” circulatia celor nationale;
    – „We will see magazines do a far better job of integrating their web and print editions, both for readers and advertisers. Publishers have gotten a lot smarter about how the web can help build their print brands, which is for the good.”
    – „We will see publishing launching online-only publications, as Felix Dennis has done in the UK with Monkey, a title aimed at young men.”

    E un moment interesant, zic eu. Publisherii smart, tech savvy, vor gasi cum sa „smash the train coming”… Provocator, nu?


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: