Din Second Life in realitate

Ianuarie 29, 2008 la 12:22 pm | Postat in internet 3D, lumi virtuale, Management, online marketing, realitate virtuala, SecondLife | 2 comentarii

Fara indoiala Second Life este o platforma excelenta pentru marketarea ne-convetionala a brandurilor din lumea reala intr-un spatiu inovativ si plin de fantezie.

Dar Double Happiness Jeans este un exemplu de inovatie de produs, design si proces tehnologic, pentru ca produce jeansi reali cu ajutorul interfetei virtuale.

jeans.jpg

Practic, exista in Second Life o linie de asamblare cu 10 statii de productie, fiecare corelata la una din specificatiile jeans-ului personalizat. Sistemul permite clientilor sa plaseze comenzile pentru unul sau mai multe modele de jeansi si sa vizualizeze in timp real productia acestora prin intermediul ecranelor din fabrica virtuala.

La sfarsitul procesului de productie virtuala, elementele sunt transferate pe un printer de mari dimensiuni si asamblate in spatiul fizic. Procesul de productie dureaza aproximativ 20 minute.

jeans_2.jpg


2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Un exemplu foarte bun de translatare a unui spatiu fizic intr-un spatiu virtual folosit in scopuri de marketing.

  2. […] scris mai devreme despre initiativa Double Happiness Jeans – compania care produce jeansi reali dupa modelele confectionate in Second […]


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: