Experienta Mercedes in Second Life

Martie 18, 2008 la 11:50 pm | Postat in internet 3D, lumi virtuale, Management, online marketing, realitate virtuala, second life, SecondLife | 1 comentariu

Asa cum anunta pe blogul dedicat proiectului, Mercedes Benz isi inchide insula din Second Life, dupa mai mult de un an de experienta in lumea virtuala.

Surprinzator? Nu chiar. Desi campania a fost una dintre cele mai reusite pentru un brand european auto, in ultimul timp nu s-a intamplat nimic semnificativ pe insula lor. Asta demonstreaza ca nu intotdeauna strategia „insula dedicata brandului” este eficienta, mai ales daca nu este combinata cu evenimente si actiuni care sa presupuna participarea utilizatorilor.

E ca diferenta dintre traficul unui site de prezentare si cel al unui site de socializare. Involve the user!

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] Mercedes pareseste Second Life. Via Aura […]


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: