Guerilla marketing

Mai 31, 2008 la 6:47 pm | Postat in advertising online, online marketing, virale | Lasă un comentariu

Un exemplu excelent de guerilla marketing pus in practica de site-ul Lastminute.com: o performanta muzicala ad-hoc pe aeroportul London Stansted. Interesant de urmarit reactia pasagerilor treziti din plictiseala si naturaletea executiei „scenice” (dupa mine, politistul face toti banii). Pentru un site de rezervari de bilete la spectacole mi se pare o idee pe cat de ingenioasa, pe atat de eficienta – filmul surprinde, amuza si circula viral in grupul tinta.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: