„Emily” e 100% virtuala. Nu pare, eh?

August 21, 2008 la 5:43 pm | Postat in avatar, internet 3D, jocuri, realitate virtuala | Lasă un comentariu
Etichete: , , ,

Realizata de Image Metrics, „Emily” este rezultatul unei noi tehnologii de modelare 3D ce permite captura si re-creatia expresiilor faciale realistice pentru personajele virtuale. In fapt, daca tehnologia de pana acum presupunea aplicarea unor puncte pe fata si urmarirea miscarii acestora, Image Metrics analizeaza miscarile faciale la nivelul pixelilor video, permitand astfel detectarea si celor mai fine modificari, cum ar fi, de exemplu, micile riduri care apar in jurul ochiului atunci cand zambim.

De multi ani deja, profesionistii in animatie s-au lovit de bariera numita „uncanny valley” – ce se refera la faptul ca pe masura ce o figura generata pe computer se apropie de o forma tot mai umana, ia in acelasi timp un aer cadaveric similar cu cele din filmele horror.

„99% din munca este sa convingem privitorii ca ochii sunt reali” declara Mike Starkenburg, chief operating officer la Image Metrics.  „Finetea in setarea timingului dupa care se misca ochii este importanta. De asemenea, oamenii au o asimetrie naturala – de exemplu, muschii celor doua parti ale fetei. Aceste tipuri de imperfectiuni nu sunt semnificative dar sunt exact ceea ce fac ca oamenii sa arate reali”.

Video demo

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: