Vivaty – concurenta Lively

August 26, 2008 la 1:02 pm | Postat in advertising online, internet 3D, jocuri, lumi virtuale, Management, retele sociale | Lasă un comentariu
Etichete: , , ,

Lansata in aceeasi zi cu Lively.com, Vivaty – o alta lume virtuala ce ruleaza in browser, este accesibila utilizatorilor Facebook si AOL Instant Messanger oferindu-le posibilitatea sa-si creeze propriul spatiu virtual in care sa integreze continut din alte site-uri web. Deja userii au la dispozitie o rama foto virtuala, pe care pot afisa imagini din propriul cont Flickr. Urmeaza integrarea cu Twitter si posibilitatea de „embed” in bloguri si pagini web.

Keith McCurdy – CEO Vivaty subliniaza diferenta fata de Lively: “Produsul lor arata foarte diferit. Ei seamana mai mult cu desenele animate, noi mai degraba cu The Sims. ”

Coke Zero si Target sunt primele branduri cu care Vivaty a incheiat deja parteneriate.  “Userii vor avea mult mai multe posibilitati sa integreze continut divers din internet. Brandurile adora acest lucru.” a adaugat McCurdy.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: