Coca-Cola din nou in SL, acum cu Nestea

Octombrie 8, 2008 la 7:18 pm | Postat in internet 3D, marketing virtual, second life | Lasă un comentariu
Etichete: , ,

Cum?  Simplu, sponsorizeaza un club – Junkyard Blues – in jurul careia exista o comunitate de aproximativ 1.500 de membri.  Este o modalitate de expunere ne-invaziva si eficienta, considerand implicarea minimala din partea reprezentantilor brandului si aprecierea utilizatorilor ce frecventeaza spatiul respectiv.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: