Rinascimento Virtuale

Octombrie 24, 2008 la 7:28 pm | Postat in internet 3D, lumi virtuale, second life | Lasă un comentariu
Etichete: , ,

Muzeul de Istorie Naturala al Universitatii din Florenta a deschis de curand o expozitie dedicata artei in Second Life.

Expozitia, organizata de Fondazione Sistema Toscana, este idea jurnalistului Mario Gerosa, autor al catorva carti despre realitatea virtuala si fondator al companiei de turism virtual Synthtravels. „Renasterea Virtuala” isi propune sa creeze un contrast cultural intre etnografie, antropologie, arta primitiva si avangarda artistica contemporana ce incepe sa prinda contur in spatiile virtuale.

Intre artistii care expun se numara si amicul meu Solkide Auer despre ale carui creatii am scris aici. Pe Solkide l-am intalnit intr-un sandbox italian, in timp ce eu ma munceam sa fac o fusta flexi, iar el sculpta de zor la o sfera colorata. Ne-am imprietenit repede si imi aduc aminte ca am discutat destul de mult despre arta virtuala si modul in care isi concepe obiectele. De atunci m-a invitat la fiecare expozitie; azi am vizitat spatiul dedicat proiectului si mi-a placut ce am vazut. Daca vreti sa faceti o vizita, aveti SLurl-ul aici.

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

