Cum ajung in Virtual Bucharest?

Noiembrie 28, 2008 la 12:18 pm | Postat in internet 3D, lumi virtuale, second life | 25 comentarii
Etichete:

Maine deschidem accesul in Virtual Bucharest si incepem sa pregatim evenimentul din 1 Decembrie.

Pentru utilizatorii care deja au cont in Second Life accesul este simplu – cautati in search „virtual bucharest” sau „piata revolutiei” si va teleportati direct.  Sau urmati link-ul acesta.

Pentru cei care nu au inca un cont – iata un mic ghid de ajutor:

1. Trebuie sa va faceti un cont (e gratuit) aici: https://join.secondlife.com/

2.  Descarcati aplicatia Second Life (verificati inainte system requirements)

3. Odata ce ati intrat in Second Life, apasati in dreapta jos pe butonul „inventory” si tastati „help island” in spatiul de sus.  Veti gasi un landmark pe care trebuie sa dati dublu-click.  Se va deschide o fereastra si alegeti Teleport.

kb_help_island_landmark help-island

Aici puteti sa urmati tutorialul care va invata miscarile de baza iar daca doriti sa va teleportati direct in Virtual Bucharest, cautati in search sau urmati link-ul de mai sus. (din verificarile mele, primul teleport trebuie sa fie catre Help Island si de acolo puteti sa va teleportati mai departe).

25 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Aveam o intrebare. „Maine” inseamna „maine dupa ora Romaniei” sau „maine dupa ora SL”?

  2. […] se deschide maine. Si pare sa arate destul de […]

  3. […] pus umarul la Bucurestiul Virtual cu ce stim noi sa facem mai bine: PR, deci, cam tot ce cititi sau vedeti la televizor despre […]

  4. Great job, arata foarte bine!

  5. […] Claudia S. Marin a mai povestit despre Second Life(SL) pe Prolibro. Iată că ieri am aflat că s-a deschis Virtual Bucharest în SL. Nu am timp să mă preumblu şi prin SL însă câteva cuvinte din partea celor care au vizitat […]

  6. […] Claudia S. Marin a mai povestit despre Second Life(SL) pe Prolibro. Iată că ieri am aflat că s-a deschis Virtual Bucharest în SL. Nu am timp să mă preumblu şi prin SL însă câteva cuvinte din partea celor care au vizitat […]

  7. fain post, mi-a fost de ajutor, ms ;;)

  8. SE ZICE GA ESTE GRATUIT DAR NU POT JUCA PENTRU CA IMI ZICE SA DESCHID UN CONT PE BANI ….HELP ME

  9. da io am scris asa si mo dat pe o insula pustie.la MAP la serch acolo la cautare ce scriu .RASP PLS CINEVA

  10. Abia astept sa ma joc.

  11. foarte taree😀

  12. Dar contu cum se face ca imi cere banid e pe card prosti dastea:(

  13. as avea si eu o intrebare😐 … dc tot timpul imi da Logged crash sau cva de genu😦 ?

  14. am reusit sa intru si eu:)) frumos

  15. cum intru si eu ??help me plz!!

  16. super marfa

  17. sal

  18. am reusit:D:D:D:D

  19. pt toti cei din second life maine sa fiti toti prezeti de valentines day.poop

  20. cum si cand,tot timpul este deschis orasul virtual/

  21. super tare nu am apucat sa intru dar din cate am auzit e interesant

  22. zicetzimi si mie de unde iau second lifebucuresti pls . si avatar cum imi fac ast mail😛 place jocu lanebunie lam vazut la o fata :X:X:X

  23. […] Tags: advergame Coca-Cola, second life, Virtual Bucharest In Duminica Pastelui merita sa vii in Virtual Bucharest sa cauti ouale rosii si inscriptionate Coca-Cola ce contin premii in […]

  24. e super marfa1

  25. […] Central Universitara din Virtual Bucharest – Slurl aici. Daca inca nu ai cont, afla aici ce trebuie sa […]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

