Prima zi in Virtual Bucharest

Noiembrie 29, 2008 la 8:13 pm | Postat in internet 3D, lumi virtuale, Romania Virtuala, second life | 4 comentarii
Etichete: , ,

Cred ca n-am avut asa emotii de mult timp dar azi dimineata la ora 5:00 cand am deschis Virtual Bucharest m-am simtit exact ca in momentul decolarii avionului – stiti golul acela de aer din stomac atunci cand se desprinde de sol?

Ei bine, la 5:01 am avut prima vizitatoare – o romanca stabilita in Canada care citise pe internet despre deschiderea Bucurestiului in SL. Dupa care am adormit bustean!

De pe la ora 9:30 au inceput sa vina vizitatori, n-am avut probleme de lag (trafic simultan aglomerat) si chiar am avut niste discutii interesante cu alti utilizatori experimentati in SL.  Cateva poze mai jos.

UPDATE: nu stiu de ce nu pot fi deschise pozele de mai jos, am pus bateria si pe flickr

virtual-bucharest-in-second-life-5virtual-bucharest-in-second-life _ virtual-bucharest-in-second-life-2virtual-bucharest-in-second-life-1

virtual-bucharest-in-second-life-6 _ Virtual Bucharest opening _ virtual-bucharest-group-photo _ Virtual Bucharest Second Life

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. la naiba eu nu apar:)), suzetaaaaa:P

  2. Huhu …si eu sunt pe acolo😛 frumos articol🙂

  3. Eu sunt, eu sunt, eu sunt in poza de familie. Uraaa!!!

  4. felicitari madam

    ti-a iesit foarte bine actiunea…🙂

    noro


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

