Nunta romaneasca in Second Life

Ianuarie 4, 2009 la 5:54 pm | Postat in internet 3D, jocuri, lumi virtuale, realitate virtuala, Romania Virtuala, second life | 25 comentarii

Ieri am participat la nunta lui Icul Turbo cu Dream Cham – doi romani care au hotarat sa-si uneasca destinele virtual.  O ceremonie organizata exemplar, cu tot dichisul – decor, vestimentatie, preot, flori, tort, animatii etc. Ca in viata reala, casatoriile sunt foarte populare in Second Life si s-a dezvoltat o intreaga industrie de creatii si servicii virtuale in jurul acestora. Felicitari Dream si Icul pentru organizare! Ne-am distrat intre romanii imbracati la 4 ace, am facut o multime de poze iar spre final ne-am amuzat si cu o „ploaie” virtuala menita sa le aduca noroc mirilor🙂

1-icul-si-dream nunta in Second Lifeicul-si-dream nunta in SL. wedding-pose. kiss-the-bride in SL

25 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. super cute😉 am primit si eu candva (acum un an si ceva) „partnership proposal” de la cineva foarte dagutzzzz and now we’re still together (in real life, k in SL n-am orea mai apucat eu sa intru si poate mi-a expirat si contul.

  2. … ce oameni tristi.:/

  3. o.O wtf? chiar ca virtual insanity 😀

  4. WTF? Atunci cand nu exista viata reala, exista Second Life… Cat de cretin tre’ sa fii ca sa faci nunta virtuala… Get a REAL life people.

  5. Asa se distreaza oamenii, decat sa se uite la televizor la emisiuni cu manelisti sau talk-show-uri plictisitoare… isi construiesc propria telenovela cum am chef🙂

  6. fff tare :)))) bine…nu stiu daca i se potriveste chiar asa bine Second Life😀

  7. Oameni buni, se pare ca multi vorbesc in necunostinta de cauza… Acesta este un joc unde ne distram mult mai bine decat in voata reala. Daca au facut nunta nu inseamna ca nu au o viata reala placuta, armonioasa sau implinita. Crede-ti-ma ca ii cunosc personal si chiar au o viata reala foarte normala. Faptul ca au facut o nunta virtuala nu disturba viata reala. Este doar un joc asa ca ganditi in el ca atare. Nu mi se pare nimic anormal sa faci o nunta virtuala, nu mi se pare nimic anormal sa-ti hranesti spiritul cu vise realitate virtual. Acest joc este un mod de realizare. Pentru mine este o sursa de buna dispozitie si de mult optimism. Sunt sigura ca multi au frustrari in viata reala, si eu sunt printre ei, iar aici sunt asa cum mi-as dori sa fiu. Este mult mai usor sa fii acceptat aici decat in viata reala. Si sa nu-mi spuneti ca sunt retardata sau emo sau alte texte expirate sau ca arat nu stiu cum in viata reala. Sunt un om normal. Numai ca cei din jur nu vor sa accepte un „ambalaj” iesit din tiparele 90-60-90. Voi cei care nu acceptati asta chiar aveti o viata reala de kkt.
    Have a nice day! Nu mai judecati pe altii aiurea!

    • Zipolina,
      Dupa parerea mea, comentariul tau a fost singurul pertinent si competent. Avem ce sa ne comunicam.
      Te rog add-me at mess like liviag_21
      si in SL
      like
      Princess Nandahar
      thanks
      Livia

  8. zipolina: da, acum e posibil sa aiba (inca) o viata reala normala si sanatoasa. dar in timp se produc mutatii. nu am timp sa enumar toate modificarile, derogarile de la normalitate pe care le presupune o viata dubla (una virtuala si una reala). la inceput e fun, apoi devine alienant.
    PS: poate sa-ti expire contul din SL?!

  9. Ce bine aratati toti! Macar in Second Life…

  10. cum..? cavalerul e mirele însuşi..? că prea bine seamănă.
    ofof, get a bloody life!

  11. Daca nu intelegeti despre ce e vorba nu mai comentati aiurea. Daca esti cu picioarele pe pamant si-ti cunosti limitele atunci nu apare nici o mutatie. Asa ca mai ganditi oameni buni. E un loc foarte bun pentru a-ti dezvolta latura creativa, pentru a invata diverse chestii. Eu de exemplu am invatat sa folosesc PS.

  12. WTF? Atunci cand nu exista viata reala, exista Second Life… Cat de cretin tre’ sa fii ca sa faci nunta virtuala… Get a REAL life people>>>>>>Let”s get real oameni buni..SL is a ROLE GAME.. HAI SA NU DRAMATIZAM ATAT…SL is born from RL, but it’ll never reach it’s complexity
    IS JUST A ROLE GAME

  13. Nici ca puteai sa zici mai bine Dream
    PS: Iti poate fi disable contul de sl (ce-ti scrie cand intri pe contul tau pe site)?

  14. Zipolina: ii tot dai intr-una cu „ginditi”. Tocmai, oamenii care-ti raspund GINDESC. Dar au alta parere decit tine, atita tot.

  15. Mda

  16. gadjodillo, mutatiile pe care le creeaza acest joc sunt mult mai mici si cel putin egale cu mutatiile pe care le produc manelistii si targetul televiziunilor romanesti. Ce sa mai vorbim de oamenii care isi gasesc fericirea in droguri sau bautura?

  17. Casa de piatra ! lol

  18. Dream, surprinzatoare ca intotdeauna. Zipo, imi place cum pui problema. Mave, Blak, va salut din 2D. @Andrei – Este o problema aici legata de optiuni. Care nu le vrea, „care va sa zica nu le are”.

  19. Dream, surprinzatoare ca intotdeauna. >>> Mele am avut cumva placerea sa ne cunoashtem??

  20. foarte tare chestia cu sl…pe linga faptul ca poti cunoaste oameni noi, poti fi si creativ si sa-ti indeplinesti orice vis… iar celor care sunt contra sl: v-am intrebat eu de ce aveti sosetele rupte in picioare??? nu va mai luati de oameni daca sunte-ti in necunostintza de cauza si nu vreti sa va „simtetzi” bine in sl.

  21. Rineeeeeeeeeeeee esti dulce mereu muaks
    Hai sa ne simtem bine hahahaahahahah

  22. @Dream.😀 Te salut!

    Queen Tarja

  23. Bajetii joc de 3 ani sl si inca nu am lasat RL pentru SL.Nu oricine face fata Sl-ului. Dream ex socrela te pup si sa fii iubita:*

  24. am tot citit comentariile voastre , ma refer la criticile referitoare la acest joc si vreau sa afirm ca joc de 3 ani sl si nu mi-a afectat rl-ul.Si asa pt voi am fost casatorit de 35 de ori si o sa ma mai casatoresc de cate ori vreau si app la get a real life …..i have one!! una chiar ok pt mine casatorit 2 copii exact ce mi-am dorit.Asa ca nu mai faceti afirmatii despre acest joc fara sa stiti despre ce este vorba.Decat sa ma uit la toate prostiile de la tv (politica=manipulare , minciuna etc. manele si alte prostii)mai bine imi fac prieteni cu care sa pot face multe alte lucruri si vreau sa adaug ca i-am cunoscut si in rl sichair ne intelegem destul de bine.Ar fi mult mai multe lucruri de zis dar cateodata nu isi au rostul.
    PS:NU VORBITI FARA SA STITI, NU JUDECATI DACA NU SUNTETI IN MASURA


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

