In Virtual Bucharest a venit vara

Ianuarie 14, 2009 la 3:37 am | Postat in avatar, internet 3D, lumi virtuale, realitate virtuala, second life | 2 comentarii
Etichete: ,

Am schimbat total decorul in Piata Revolutiei din Virtual Bucharest si ne-am gandit sa „rasturnam” realitatea creand o veritabila atmosfera de vara.  Am construit o mega piscina in aer liber careia i-am adaugat animatii de inot, un jacuzzi si un bar, am pus sezlonguri, dusuri si canapele de vara cu perdele transparente, care se unduiesc in bataia vantului.  Bineinteles, ca sa fim in ton cu „moda”, am pus si palmierii de rigoare:

swimming pool in virtual bucharest

vara in virtual bucharest

chatting in virtual bucharest

P.S. Pentru cei care considera Second Life un loc pentru retarzi: le recomand doar sa incerce sa creeze singuri un obiect, la alegere, pe platforma respectiva. Apoi sa se uite cu atentie la tot ce e in jurul lor si sa ia in considerare ca tot ceea ce vad este exclusiv „user generated content”.  In 3D. Le mai recomand sa nu uite ca si ei cand s-au apucat de bloguri sau de internet – tot retarzi erau considerati. Si uite unde au ajuns😉

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Acum câteva minute am aflat de la radio despre munca dumneavoastră.
    Imediat am intrat pe internet şi v-am căutat.
    Sunt extrem de mândru de dumneavoastră.
    Voi vorbi în toate forumurile despre domniile voastre. De asemenea voi crea o secţiune în forumul meu ‘Multi User Worlds’, http://vrmlserver.xooit.com , dedicată muncii domniilor voastre.
    Mărturisesc că sunt teribil de impresionat când bat aceste litere la tastatură …

    Încă o dată felicitări !

    tutancamon, aka Blaxxun Romania,
    ‘Multi User Worlds’
    http://vrmlserver.xooit.com

  2. Secţiunea a fost creată:
    http://vrmlserver.xooit.com/f230-VIRTUAL-ROMANIA.htm

    acelaş tutancamon,
    creatorul primului forum românesc despre Realitate Virtuală. În forumul meu se găsesc spre downloadare diverse servere de VR.
    Vă aştept să dezvoltăm subiectul.

    ‘Multi User Worlds’
    http://vrmlserver.xooit.com/


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

