Virtual Bucharest castiga 2 Golden PR Awards la „Oscarurile” industriei

Iulie 1, 2009 la 3:13 pm | Postat in internet 3D, lumi virtuale, Management, marketing virtual, realitate virtuala, Romania Virtuala, second life | Lasă un comentariu

Asociatia Internationala a Relatiilor Publice (IPRA – www.ipra.org) a desemnat campania “What a fun time to be here!” castigatoare in doua categorii ale competitiei celor mai creative si eficiente campanii de PR din lume. Campania pentru lansarea Bucurestiului Virtual si crearea unei imagini autentice a Romaniei va fi premiata pe 30 octombrie, la Londra, in cadrul categoriilor ePR and use of Internet” si “PR on a shoestring”.

Avem motive sa fim fericiti? Avem! Personal vreau sa le multumesc tuturor celor care au crezut in idee si au contribuit cum au putut la dezvoltarea acestui proiect. Misiunea insa nu s-a incheiat si sper sa reusim sa dezvoltam si urmatoarele etape din Romania Virtuala.

Romanii mandri construiesc Romania reala! Si suntem in cautarea de parteneri care sa ne ajute sa sustinem aceasta initiativa.  Vrei sa ajuti? Email me: aura.tatu@gmail.com

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: