Virtual Bucharest new look

Iulie 30, 2009 la 5:46 pm | Postat in internet 3D, lumi virtuale, Romania Virtuala, second life | 2 comentarii

Am schimbat iar decorul in Piata Revolutiei din Virtual Bucharest, de data asta am mers pe ideea unui spatiu de socializare mai deschis, cu mai multa verdeata, fantani si atmosfera de parc.  Sugestiile au venit de la utilizatori, in special Marilyn Rubanis si Meghindo Romano care mi-au imprimat ideea de parc iar munca de concept si executia am facut-o impreuna cu Lexus FLux care s-a dovedit un excelent partener de building.

Ce-a iesit puteti vedea in imaginile de mai jos:

new VB new VB 4 new VB 5

Petrecerea de deschidere a tinut 5 ore iar CenTu Campese, DJ-ul oficial al Bucurestiului din Second Life si partenerul meu in tot ce inseamna administrarea sim-ului, s-a intrecut pe sine cu un mix special al celor mai bune piese romanesti.  Si nici macar n-am reusit sa le epuizam pe toate!

party new VB

party New VB 2

party new VB 3

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] Aura Tatu Alte povesti cu jocuri incantatoare:Piticul dansatorPovestile copilarieiJocuri H2o Sirena Cleo […]

  2. n-am mai intrat de foarte mult timp ..inca nu am vazut noul decor😀 oricum mi se pare o idee buna, cu mai multe spatii verzi ;))


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

