Ce cauta Centrul Medical Unirea in Second Life?

Februarie 9, 2010 la 1:42 am | Postat in advergame, internet 3D, lumi virtuale, marketing virtual, second life | 3 comentarii
Etichete: , ,

Acum 2 saptamani am primit o tema interesanta de marketing virtual: cum integrezi un centru medical in Second Life, astfel incat sa fie relevant pentru utilizatori? Dat fiind faptul ca avatarul nu se imbolnaveste si prin urmare nu are nevoie de doctor, replicarea pur si simplu a serviciilor medicale nu isi prea avea rostul. Am pornit asadar de la cateva premise:

– userii din Virtual Bucharest sunt foarte tineri, nu au probleme majore de sanatate, in schimb sunt foarte preocupati de aspectul fizic si relationarea cu sexul opus (specific varstei de altfel)

– doua caracteristici foarte importante diferentiaza CMU de alti competitori – investitia masiva in tehnologie de ultima ora si atmosfera centrelor medicale, cu decoruri calde, menite sa indeparteze stresul obisnuit al vizitelor la medic.

In concluzie am conceput o clinica virtuala ce pastreaza atmosfera centrelor medicale din realitate (decorurile au fost realizate exact dupa fotografiile puse la dispozitie de CMU):

Real Life

Second Life

pe care am dotat-o cu un laborator unde utilizatorii se pot „juca” cu echipamente aproape Sci-Fi.

Si pentru ca Second Life nu inseamna doar 3D ci mai ales interactiune la cel mai inalt nivel, am conturat un plan de activitati educationale, mai precis un set de intalniri intre useri si medici specialisti ce vor aborda diferite teme de interes: de la dermatologie la nutritie, medicina generala, sexologie sau planificare familiala.

Cred ca marketingul in Second Life este eficient daca ia in calcul utilizatorii si interesele acestora, daca le ofera solutii si comunica deschis, instaurand un dialog permanent si benefic de ambele parti, dar mai ales daca le ofera experiente ce nu pot fi replicate in online-ul clasic, in 2 dimensiuni. Sunt convinsa ca intalnirile cu medici vor avea un real succes.

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. E super ideea. Ma gandeam totusi la o chestie. Prin teleportarile mele am gasit cateva mall-uri mari unde si la 5 dimineata am gasit o persoana (avatar) cu care sa stau de vorba. In aceeasi directie ma gandeam ca si la un astfel de cabinet ar fi frumos sa fie un panou ceva cu un avatar online, nu cum are BCR, un robot. Sa fie o persoana in spatele avatarului. Sa faca prezentarile, sa se preocupe de clientii noi. Sigur sunt utile si panouri ca cele de la biblioteca, dar te simti altfel cand esti intampinat de o persoana (avatar), am simtit diferenta prin locurile pe unde am umblat in SL.

    • Asta ar presupune personal angajat 24/24 ore, ce se preteaza atunci cand vrei sa faci vanzari si este necesar suportul. Pentru un spatiu de prezentare sau informational este ineficient, interactiunea cu personalul CMU se va face in mod profesionist prin organizarea unor workshop-uri pe diferite teme medicale, de interes pentru utilizatori.

  2. […] Bucharest was opened a replica of Unirea Medical Center, project about you can  read more on Aura Tatu’s blog. As part of that project in VB will be organized meetings between users of Second Life and doctors […]


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: